Gympa till P4 Norge...

...ja det har jag gjort idag. En minst sagt speciell händelse.
Hade kommit en bra bit in i mitt gympapass ute i Svensbyn och hade i princip bara den roligaste delen kvar. Då lägger CD-spelaren av. Shit! Radion fungerade dock men fick inte in Radio Rix som jag hade hoppats utan fick nöja oss med P4 Norge! Lite musik men mest nyheter, sportresultat och sjuk reklam. Jaja...det ska var första gången för allting...Vi strävade på och slutförde passet ändå med lite skrattavbrott....Trött är jag i alla fall..

Nu väntar jag på Stefan som är på New Moon på bion. Ska köra ut honom till Anna sedan. Mycket köring idag.
Han har varit i slalombacken hela dagen och slog i bakhuvudet illa så jag var där och kollade till honom. Han verkade dock ok och fick fortsätta att åka en stund till.

Annars så har jag inte uträttat värst mycket idag. Sov ända till elva och då går dagen fort vill jag lova. Får ta alla måsten en annan dag istället...svårare än så är det inte.

Peter känner sig inget pigg och Angelina är snorig och hostar lite så nu är det dags igen...Fy fan va trött jag är på förkylningar! Ska i alla fall tvinga Peter att hjälpa mig med att få tillbaka tomtarna på loftet igen så att jag kan dammsuga imorgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback