Ny telefon

Jag håller på att bli tokig på att inte ha en telefon som är hel! Jag kan inte se vem som ringer. Inte se vem som skickar SMS eller överhuvudtaget vad det står. Jag kan däremot se vem jag ringer om de inte har för kort namn men eftersom jag inte kan några telefonnummer i huvudet så får jag gissa mig fram. Jag har redfan ringt fel några gånger kan jag avslöja.


Min bindningstid går ut i oktober och så länge kan jag inte vänta så jag gick ut igår på Teliahemsidan för att kolla mina alternativ. Blev glatt överraskad då jag fick se att man faktiskt kan köpa ny telefon på samma abbonnemang redan tre månader innan det gamla går ut. Jippie! Det innebär att jag redan om en vecka kan beställa en ny! Att jag ska ha en Iphone är redan bestämt men Peter tycker att jag ska vänta på att Iphone 4 släpps. Jag vet inte jag...För det första har den krånglat i USA och för det andra är den fantastiskt dyr....Visserligen säger experterna att den troligtvis inte kommer att krångla i Sverige eftersom nätet är mycket bättre utbyggt här men ändå...Samtidigt lockar alla funktioner och speciellt att det finns kamera på båda sidorna....hmmmm...får grönna lite på det där...men en ny telefon SKA jag i alla fall ha. Det är ett som är säkert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback