Nytt handicap

Yes! Yes! Yes! Äntligen en riktigt bra golfrunda! Tydligen funkar det bättre när jag måste knuffa drygt tjugo kilo framför mig och ha tio kilo på ryggen.....Idag följde nämligen Lina med ut på golfbanan. Hade inte tänkt att gå ut men när hon ville följa med så gjorde jag det ändå och det var ju tur...
Idag kändes det lätt att spela golf och i princip allt gick i koppen. Satte bland annat en långputt som nog var 15 meter i alla fall. Hade fyra par under rundan och det hör ju inte till vanligheterna. Sänkte mig 1,6 så nu tappar jag nog två slag misstänker jag. Skit samma. Nu har jag bevisat att jag kan spela golf bara det inte är tävling...hehe....


Vinnarteamet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback