Kom tillbaka!!!

När jag började blogga hade jag fullt upp med mitt så då följde jag inte så många andra bloggar. Numera läser jag nästan hellre än att skriva själv (bara nästan) så nu börjar min länklista att fyllas på undan för undan. Jag kollar dessa bloggar minst två gånger per dag så jag är jätteglad när folk lägger in många inlägg (vilket jag själv är jäkligt kass på). Nu saknar jag däremot en som jag gillar väldigt mycket. Fåfänga mamman-bloggen går inte att komma in på!!! Vad har hänt Linda??? Kom tillbaka!! Snälla...


Kommentarer
Postat av: Linda

Va snällt av dig! Jag tänkte samköra på något sätt för det blev lite bökigt att skriva på två bloggar. Men nu är det faktiskt många som skrivit och undrat.. Jag vet inte. Allt ytligt och mindre ytligt som jag tjaffsar om på fåfänga mamman passar inte på Jolins så den kanske får komma tillbaks ändå ;-)

2010-09-11 @ 22:20:56
URL: http://jolinsinredning.blogspot.com
Postat av: Tessan

Tycker jag absolut!!

2010-09-11 @ 23:06:32
URL: http://flowerroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback