Bra start på dagen...

...fick jag ju idag när jag fick beskedet om att jag har fått en brorson! Stolt tvåbarnsfaster:)) Kan behövas för lusten att åka till jobbet är ungefär lika med zero. Igår kändes arbetsdagen typ hundra timmar lång. Det är väldigt sällan det är så men jag trodde på allvar att jag aldrig skulle komma hem igen...

Hoppas på en bättre dag idag. Igår hade jag både träningsvärk och mensvärk och det bidrog nog en hel del till att det kändes lite segt med allting...Känner mig bättre idag faktiskt och jag hoppas verkligen inte att vi får den där skiten med ont i halsen och feber som var och varannan människa verkar ha dragit på sig...Nu är hösten här med virus och baciller. Hatar sånt!

Nu är det dax att göra sig iordning...

Ha en solig och fin fredag:))

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej!



Ville informera dig om att vi just nu har en tävling på www.bloggextra.se där vinsten är 3



veckors reklamplats på bloggextra.se samt en SF-bio presentkort laddat med 200kr.



Dessutom kan vi erbjuda olika funktioner till din blogg som omröstningar/bloggsvar/bloggtips



m.m.



Var med och tävla du också!

2011-08-12 @ 22:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback