En liter kaffe...

...skulle jag nog behöva dricka den här morgonen för att vakna till...frågan är om ens det skulle hjälpa. Nöjer mig med två stora koppar för magens skull :))
Den senaste månadens jobbmaraton börjar sätta spår känner jag och jag kan inte beskriva hur skönt det kommer att bli att vara ledig den här helgen. Jag ska inte göra något vettigt alls. Bara slappa för det behöver jag. Nästa helg är jag också ledig och då kan jag ta tag i saker och ting istället...
Vi har tänkt att åka ut med båten om vädret tillåter och då får man ju lugn och ro i alla fall. Kan nog kanske bli sista båtturen för sommaren men man vet aldrig. Vi tar alla chanser som bjuds. Den får nog ligga i sjön någon vecka till...

Vad ska jag göra idag då? Jo jobba förstås tills åtta ikväll. Har massor med beställningar så det lär nog inte bli tråkigt. Dessutom så har ju barnbidraget och pensionen kommit och då brukar det bli lite extra fart.

Trevlig fredag:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback