En ny liten människa....

Söndag kväll och inte mycket återstår av varken den här dagen eller av helgen heller för den delen. Idag har det varit minst sagt segt för min del. Pallrade mig ju iväg till hamnen igår och det blev både en och två och tre öl (och kanske några till) innan kvällen var slut. Ångrar dock inte att jag gick dit för det var väldans trevligt. Synd bara att Perry and the travellers spelade först så dem missade jag helt! Lite tråkigt faktiskt och det var många som ansåg att de borde ha spelat på slutet istället. Annars var allt på topp och det var ganska så mycket folk i farten.
Kom inte i säng förrän tre så det är ganska förståeligt att jag är lite sliten idag. Var ju uppe till två natten före och klev upp sju igår för att jobba hela dagen...är ju inte fjorton längre om man säger så...

Nåja...den sprängande huvudvärken gav med sig ganska så snabbt och jag fixade iordning en smörgåstårta för att ta med till Glenn när han och Andréa kom hem med bebben.


Här är han det lilla namnlösa underverket! Uuuuu så söt och go! Man blir ju helt tagen när man sitter och håller i det lilla knytet och han håller hårt runt fingret...


Storasyster Linnéa fick komma hem igen efter en helg hos farmor...


Lina var väldigt nyfiken och ville gärna vara med och hålla honom...


...och det fick hon förstås....


Ganska så rolig bild:))




Ganska så trött var han den lille men det är inte lätt att sova med allt ståhej runtomkring....

Efter att ha käkat smörgåstårta och tårta tills vi rullade fram så lämnade vi den nyblivna tvåbarnsfamiljen och åkte hem...


Har naturligtvis avklarat det obligatoriska bakfyllestädandet idag samt rensat ut Linas garderob och plockat fram nya storlekar ur begagnatlådorna i förrådet. Nu är dock energin helt slut och resten av kvällen blir stenlugn kan jag lova. Känns som om jag skulle kunna somna stående!
TV:n here I come!


Kommentarer
Postat av: Frida

Fyrbarnsfamiljen!? Har jag missat ngt? Fantastiskt rolig bild. Grattis till fastern kram

2011-08-14 @ 19:23:25
Postat av: Tessan

Bakfull som sagt...hjärnkapaciteten är något begränsad då :)) Tack tack

2011-08-14 @ 22:00:38
URL: http://flowerroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback