Ett kärt återseende...

Ja idag fick vi då äntligen tummen ur och for till Lilla Sundsbyn för att hälsa på våra ex-grannar. De har ju bara bott där i typ fyra månader...Har aldrig varit där förr och trodde att jag hade hamnat lite fel för jag hade fått för mig att detvar närmare Lennartsforsvägen än det var...Till sist kom vi dock fram efter lite telefonvägbeskrivning av Jannike.




Såhär mysigt var det hemma hos dem...


Hade med några bakelser och det verkade falla Liam i smaken...


Busungarna leker i trädgården


Sen kom Louise och Alma också och vi promenerade upp allihopa till husbygget. Här ska Jannike och Jimmie på nästa sommar är det tänkt. Kommer att bli så fint tror jag med fin utsikt över sjön.


Garaget är klart!


Sen fortsatte vi promenaden bort till Jessica och Håkan och kollade in deras jättefina hus. Lina och Jonna tyckte att det var lite jobbigt att knalla upp för den där backen i det varma vädret men ångrade sig snabbt när de träffade Carl och Clara och fick leka lite till...


Hmm...kul med vatten...


....som man kan doppa fötterna i...slutade med att båda tjejerna var totalt genomvåta så de kunde lika gärna ha hoppat i tunnan....

Fem timmar var vi därute så ungarna fick leka ordentligt (och jag fick tjattra med Jannike. Det har jag verkligen saknat!) men ändå ville naturligtvis inte Lina med hem. Jag ska se till att det INTE dröjer så länge tills de får träffas nästa gång.

Sen åkte vi till bibblan och lånade massvis med böcker och sen var det slut på det fina vädret. Åska och skyfall. Kom i alla fall ut på en joggingtur när det hade slutat och nu är jag ganska så trött faktiskt. Har haft en underbart trevlig dag. Fler sådana tack:))

Nu checkar jag ut för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback