Inget att tillägga

Åååå känns som om jag inte har varken lust eller ork att skriva om någonting just nu. Bloggtorka! Nej jo förresten...har ett par saker i alla fall när jag tänker efter...


Först och främst läste jag imorse om den 11-åriga flikan som blev avkastad ifrån SJ-tåget. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13412090.ab
Nu har väl i alla fall SJ nått sin absoluta bott om något! Hur är man funtad som människa när man gör något sådant? Förskräckligt är vad det är. Vart har empatin tagit vägen någonstans? Om hon nu inte hade haft en biljett så borde hon väl i alla fall fått följa med till sin destination och SEN skulle anhöriga ha kontaktats. Nu hade ju tydligen systern (som var på toaletten) dessa...Som tur var så finns det snälla människor som tog hand om den stackars tjejen. Skäms på er SJ!

Den andra grejen är att Måns Zelmerlöv och Marie Serneholt har gjort slut! Hörde detta på radion förut där de presenterade det som om det vore en världsnyhet...Är inte så genuint intresserad direkt men det är väl lite trist antar jag...De var ju liksom verklighetens svar på Lady och Lufsen :))



Jahapp nu har vi avhandlat detta....tam ta tam...

Ja just det. Jag har jobbat idag också. Nio timmar. Peter och Angelina har varit ute med båten och badat.
Sista sommargympan i parken har dessutom avklarats. Mycket svettigt men gött.

Imorgon ska jag njuta av bra musik och förhoppningvis få lite intressantare saker att blogga om...Har faktiskt hittat biljetterna som jag fick av morsan i julklapp. En bra början i alla fall....
Nu ska det bli sängen ganska så omgående...Tack och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback