Lite motigt...

...känns det just nu när det mesta bara handlar om jobb, jobb, jobb och idag har jag verkligen varit riktigt jävla avundsjuk på alla som har semester och kan spendera dagarna ute i solen. Peter har tagit ledigt några dagar nu och han och Angelina har tagit båten till Nordholmen två dagar i rad och badat. Inte undra på att man tycker att livet är lite orättvist! En soldyrkare som mig borde ha valt ett annat yrke-det är helt klart.....
Som en ödets ironi så började det att ösregna så fort jag stack näsan utanför cafédörren nu ikväll men det var bara en kort störtskur tydligen....

Hur ser resten av den här veckan ut då? Ja låt mig se...Fyra dagar till med jobb först och främst. Imorgon kväll är det sista gången på sommargympan. På torsdag är det dags för Packmopedsturnén på hembygdsgården i Sellre och det ser jag verkligen fram emot. Hoppas att det inte blir lika blött som ifjol bara...Fredag jobbar jag sent så då hinns det nog inte med så mycket mer. Lördag jobb och sen blir det "Cars 2" på kvällen. Söndag är jag äntligen LEDIG och förhoppningsvis kan det bli en båttur och kanske en golfrunda om jag har tur. Ungefär så ser planerna ut tror jag...

Nu ska jag snart checka ut för idag. Måste skriva lite på den andra bloggen också först...

See ya!


Kommentarer
Postat av: Inga Magnusson

Det ska bli fint väder på Packmopedsturnén i Svensbyn i år. Och den nya scenen är också fin, nästan färdig!

2011-08-03 @ 09:16:22
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det låter bra det Inga! Vi kanske ses då:))

2011-08-03 @ 22:22:47
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback