Nu är jag knäckt...

Inte så illa som det låter dock...var hos kiropraktorn igår och fick vissa saker uträtade i ryggen. Ländryggen var inte så farligt sned som den brukar men skulderpartiet var helt åt helvete. Ni skulle ha hört det braket när han lyfte upp mig i armarna! Sen fick jag lite bannor också över att jag inte går och får regelbunden massage också. Behöver det för min högeraxel eftersom jag står och smörar ganska så många smörgåsar per dag. Den var tydligen fruktansvärt stel och spänd. Får väl boka någon tid här snart då:))

Bråttom som satan blev det också när jag skulle dit för den 25:e var ingen vidare bra dag att gå tidigt ifrån jobbet. Hur mycket folk som helst och jag var tvungen att smita redan vid halv fyra, hämnta Lina, tanka och sen sätta fart mot Åmotsfors för att vara där halv fem. Det gick undan i svängarna kan jag lova men jag var där prick 16.30....

Nu kan jag i alla fall både lyfta vänsterarmen och vrida på huvudet men jag är stel och öm som bara tusan idag. Egentligen ska man ju inte jobba heller efter ett kiropraktorbesök men det ignorerar jag som vanligt:)) närå jag får väl ta det lugnt. Är ju ledig hela helgen sen...

Idag blir det jobb hela eftermiddagen/kvällen och det känns som om det kommer att bli en del att göra. Tur att jag somnade redan vid halv elva igår så nu är jag utvilad. Vaknade faktiskt redan vid sex så nu är det dags för frukost tror jag...

Ha en nice fredag allihopa!!!

Kommentarer
Postat av: Ellen - LCHF och mycket annat

Da hoppas jag att du far en fin dag!



Svar: Tack o tack :) Jajjemen nu ska det kämpas pa! 1,5 kg minus hade jag pa vagen imorse sa det känns himla bra!

2011-08-26 @ 10:01:12
URL: http://ellastankar.blogg.se/
Postat av: Ellen - LCHF och mycket annat

Svar: Tack!



Men da är du i alla fall pa väg tillbaka! Kom igen, glöm det där som du gatt upp och var glad över att det försvinner igen! Pepp!

2011-08-26 @ 13:58:02
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback