Nu blir det party...

...eller ja nu ska vi ju inte överdriva...jag ska gå ned till hamnen en sväng och kolla in Perry and the travellers på Allsköns musik så får vi se hur mycket partajande det blir. Peter är och spelar med bandet vid Lyssåsdammen men Stefan har varit snäll och lovat att ta hand om Lina...Ska försöka lägga henne innan jag ger mig av. Enklast så.

Var trött som en gris när jag kom hem efter jobbet idag (kan ha att göra med att jag satt uppe igår och såg både "Black Swan och "Pearl Harbour". Klockan var efter två när jag släckte lyset) så jag tänkte strunta i det hela. Sen tog jag en öl, slappnade av och så var jag på G igen! Man får ju passa på att gå ut när det är något kul. snart är sommaren slut och så händer det nada det närmaste halvåret...

Imorgon kommer Glennsan, Andréa och nytillskottet hem och då ska jag dit och hälsa på. Längtar!!! Linnéa var med morsan igår och hälsade på sin lillebror. Hon tyckte att bäbisen skulle heta antingen Lillebror eller Snigel:))

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback