Planer för dagen...

Söndag igen och återigen är det fint väder. Känns som om det har varit det varenda söndag på sista tiden. Härlig temperatur dessutom...
Jag ska roa mig med att ta tag i det jag skulle ha gjort igår, nämligen städa mitt snuskiga badrum. Det är den enda punkten på min lista som MÅSTE göras idag. Står inte ut längre! Finns inget värre än ett sunkigt badrum tror jag...

Sen ska jag ta med mig Lina och gå ut i det fina vädret en stund.

I eftermiddag är det som vanligt dags för gympa i Svensbyn. Skulle nog egentligen inte eftersom jag hostar halvt ihjäl mig just för tillfället. Ingen hostmedicin har jag heller kvar tyvärr...I värsta fall så får Åsa vikariera för mig. Ska fundera på det en stund...

Kollade mina annonser på Tradera som jag lade ut igår och några utav dem har fått riktigt fina bud redan. Riktigt spännande det där. Ska försöka att lägga ut mer objekt senare om jag får tid över...

Nu ska jag slänga på Spotify och dra på mig gummihandskarna. Här ska städas!

Ha en riktigt trevlig och solig söndag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback