Tjugoåttonde veckan

Jäpp precis som jag visste så pekade vågen uppåt idag. 69,4 kg, vilket innebär hela plus 0,8 kg sedan förra tisdagen. Helvetes jävla skit säger jag bara! Detta beror förstås på en rad grejer. Två riktiga fuskdagar (mässan och godisfrossan i lördags) plus att jag enbaart tränade en enda gång förra veckan på grund utav hostan är nog de största orsakerna. Får se nu vad som händer när jag kör strikt den här veckan.
Hade ju tänkt att mäta mig enbart en gång i månaden men när vågen visar tråkigt resultat så står hoppet till måttbandet. Det är två veckor sedan jag mätte sist.

Bröst: 95 cm (oförändrat)  Tot:  -15 cm
Under bröst: 85 (- 1 cm)    Tot:  -12 cm
Midja: 78 cm (oförändrad)  Tot: -14 cm
Mage: 87 cm (oförändrad)  Tot: -18 cm
Rumpa: 94 cm (- 2 cm)      Tot: -16 cm
Lår: 56 cm (oförändrad)     Tot: -7 cm

Nåja på den fronten hade det ju hänt lite i alla fall och jag fick svaret på varför alla byxor sitter så jäkla löst. Två centimeter runt rumpan är inte illa. Önskar bara att maggen kunde fortsätta minska lika mycket:))
Räknade för skojs skull ihop hur många centimeter som har försvunnit från min kropp. 82 blev det. Herregud 82 centimeter!!! Det är ju kanon! Nu ska jag inte gräva ned mig på grund av detta plusset utan bara kämpa vidare och bara var lite duktigare helt enkelt så får vi se om det fungerar...

Kommentarer
Postat av: Jeanikee

82 cm är ju massor! Bra jobbat! =)

2011-02-08 @ 10:52:03
URL: http://www.jeanikee.se
Postat av: Tessan

Ja det är ju faktiskt en del. Man får vara nöjd med vad man har åstadkommit

2011-02-08 @ 12:23:48
URL: http://flowerroad.blogg.se/
Postat av: Åsa

Kanon! Va många cm som försvunnit!=) Å som sagt, ibland pekar vågen uppåt å du vet ju varför, hade varit värre om du inte vetat.;)

2011-02-08 @ 13:33:17
URL: http://www.mittlchf.weebly.com
Postat av: Tessam

Det har du alldeles rätt i Åsa!

2011-02-08 @ 22:00:52
URL: http://flowerroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback