Noll inspiration...

Idag har jag fortsatt att fila på mina träningspass och det känns som om det aldrig blir klart! Jag och Åsa hade en dejt nere i gymnastiksalen i eftermiddags och klurade ut lite nyheter till cirkelträningen som jag tror blir kanonbra. Ibland händer det dock att det som verkar bra i teorin inte funkar lika bra i verkligheten men de övningarna byts snart bort. Nu kan jag i alla fall bocka av det.

Vad jag inte är klar med är gympapasset och det börjar bli lite brådis eftersom jag ska köra det redan på söndag. I början var det där gympapasset utformat med otroligt enkla steg men det blev så himla tråkigt tyckte jag efter ett tag så nu kan man nästan kalla det för basic aerobic istället med tanke på alla stegkombinationer jag har lagt till. Problemet är att det bara finns ett x antal bassteg, som man visserligen kan kombinera och variera till döddagar, men jag vill inte ha det för svårt heller eftersom jag inte lär ut i blockform utan alla måste fatta vad jag menar när jag säger vissa stegnamn. Nu är fantasin på lätta kombos slut...Har en enda låt kvar och den SKA jag fixa innan jag går och lägger mig, skam den som ger sig. Ibland önskar jag att jag inte vore så petnoga med allting. Vad mycket tid jag skulle spara då...

Nåja nu är det bara att gnugga geniknölarna och bita ihop...lite kaffe kanske hjälper???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback