Äntligen sommarväder...

...och jag sitter här på jobbet och lunchar och skulle helst vilja sitta på en strand just nu. Jaja...jag är glad ändå över att solen skiner. Kanske får bli ett dopp i kväll? Ska ju ha sommargympla i parken igen men dyker det inte upp några så blir det definitivt badande istället.

Imorse hade jag svintur kan jag berätta. Vaknade tjugo i sex och tyckte det var lite skumt eftersom jag hade ställt alarmet på telefonen på kvart i sex. Kollade telefonen och den var helt död. Inga batterier. Hade av misstag dragit ur laddaren igår kväll och det var med andra ord en jäkla tur att jag vaknade ändå (troligtvis när Peter for hemifrån). Jag brukar ju knappt vakna av alarmet och i vanliga fall tar det cirka 20-25 minuter innan jag orkar masa mig upp. Kunde ha blivit en kaosmorgon med andra ord...

Idag är det väldigt lugnt på jobbet och det var ganska väntat med tanke på det fina vädret. Lite skönt med ett brejk ifrån stressen någon dag också.

Nu ska jag sätta fart igen och jobba i några timmar till innan jag kan bege mig hemåt och komma ut i solkskenet.
Ha en fin dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback