As good as it gets...

Då kommer det lite bilder då från helgens lilla tripp...


Lekfarbror Morgan busar med Hanna och Angelina i vattnet...Vi hann att bada en hel del allihopa (utom Bittan då :) trots att vi inte kom till Sörholmen förrän femtiden...Väldigt skönt i vattnet!


Lina spelar blockflöjt som hon fått av mormor...


Charlotte förbereder maten och är lika glad som alltid


Båthäng


Lina börjar bli lite trött...


Grillmästarna


Caisa tar igen sig...


Obligatorisk matbild. Görgött var det!!


En helt underbart fin kväll fick vi och många skratt som sig bör...


Lina har hittat godisskålen...


Vilar lite till under filten...ska tilläggas att jag faktiskt somnade FÖRE henne...


Absolut en av sommarens finaste kvällar. Varmt och helt vindstilla. Blir inte bättre än såhär...
Hade planer på att dra till grannön i gummibåten men som väl var så övertalade min bättre (och klokare) hälft mig att låta bli och strax efter tolv så sov jag gott istället...


Efter sovmorgon och frukost så väntade sol och bad i det underbara vädret...


Lunchdags och Peter käkar gulaschsoppa som Angelina kommenterade: "Det ser ut som spy pappa!"


Bittan och Morgan dök upp igen och tyvärr fick Bittan rätt till slut gällande vädret. På eftermiddagen tornade molnen snabbt upp sig och vi hörde muller på avstånd och då var det dags att dra hem även om det kändes motigt...

Det är sådana här dagar som man lever på under det där trista och kalla vinterhalvåret. "Livet på en pinne" som Peter uttryckte det....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback