Biokväll...

...blir det för oss idag. Kan inte ens komma ihåg när jag var på bio senast. Många år sedan i alla fall. Vi ska se "Cars 2" tänkte vi. Inte en film som ligger högst upp på min priolista (vill helst se Harry Potter) men nu är det så att Angelina ska få gå på bio för första gången i hela sitt liv och då får man offra sig lite. Blir säkert mysigt ändå. Ska käka lite mat och så innan tänkte vi. Finns ju inte så mycket annat att hitta på i tråkvädret. Just nu ösregnar det och luften är fortfarande kvav så jag misstänker att det blir mera åska.

Igår var det som väntat full sula på cafét och dessutom grymt hett och fuktigt. Blir extra jobbigt att arbeta när luftfuktigheten är så hög för det känns som om man inte får luft till slut. Huvudet blir tungt och det blir jobbigt att tänka klart. Beskedet om bombningarna och massakern i Norge gjorde ju inte saken bättre precis. Har överhuvudtaget varit en väldigt stressig vecka så nu ska det bli skönt att vara ledig i ett par dagar. Nästa vecka jobbar jag måndag till lördag så det behövs. Sov ända till nio imorse och har nyss käkat frukost men nu är det nog dags att sätta fart på dagen tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback