Har inte tid...

...att sitta här något mera nu utan måste sätta lite fart. Har massvis med tvätt att ta hand om och så ska det fixas födelsedagpresent till Linnéa. Varför, varför, VARFÖR kom jag inte ihåg att fixa detta när jag var på Nordby förra lördagen? Typiskt mig!

Har faktiskt ganska så ont i tån/foten även idag. Igår på jobbet var väl egentligen första gången jag tyckte att det gjorde ont att gå fast å andra sidan så har jag ju inte gått så mycket när vi har tuffat runt på sjön och speciellt inte i skor. Hade glömt mina bra sandaler hos pappa så jag fick ta mina gamla värdelösa skor på jobbet och de får jag ju ont både i vaderna och i hälarna när jag använder. Inte kul! Så nu ska jag ta en vända ut till far så att jag får dem inför morgondagen.

Klippning panikbokade jag igår också för jag känner mig så in i bomben långhårig så det går inte att fixa frisyren alls. Måste i vilket fall som helst tunna ur håret så att man slipper se ut som trollet Rulle....

Sen ikväll blir det ju kalas hos Glennsan så nog kommer den här dagen att gå undan...dags att lägga på ett kol alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback