Kors i taket! Solen skiner...

...idag igen! Bara att tacka och ta emot. Åååå vad jag önskar att jag kunde packa picknick-korgen och ta med mig Lina till stranden istället för att åka till jobbet och gå inne i 10 timmar! Känns extra surt eftersom det som sagt ska regna så in i helvete under helgen när man är ledig och allt. Tycker lite synd om Lina om inte annat som måste vara på sommardagis istället för att bada och vara ledig.

Stefan däremot är jag lite avundsjuk på som har perfekta sommardagar. Sover hur länge han vill, cyklar, badar och hänger med kompisar på Sommarvik och bara ÄR. När jag frågade häromdagen vad han skulle hitta på imorgon så kom svaret: "Vet inte, chilla kanske..." Haha...det är ju PRECIS så det ska vara att ha sommarlov!

Tån känns faktiskt helt ok idag trots påfrestning igår. Lite stel kanske men den rimmar väl med resten av min kropp då...kände mig lite gammal när jag vaknade imorse...hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback