Premiär för videobloggande!

Jag har hur länge som helst tänkt att försöka videoblogga (för det har jag otroligt nog aldrig försökt mig på förut) men jag kommer ju aldrig till skott. Nu har jag i alla fall lyckats både ladda upp filmer på Youtube samt länka dem här på bloggen (med lite hjälp av min käre sambo). Han konstaterade nyss att jag har för lite tålamod för att lära mig hur saker och ting fungerar och det har han ju rätt i. Jag blir TOKIG när datorer inte fungerar som jag vill :)) Har dessutom alldeles för lite tid över till att klura ut sådana saker också även om jag vill kunna själv.
Nu kan jag kanske lägga upp lite filmer ibland på allt mellan himmel och jord. Kan ju vara skoj som omväxling eller vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback