Värmen sätter sina spår


Såhär trött är jag just nu...Har landat i brassestolen ute i trädgården och bara njuter i värmen. Just nu är det alldeles lagom temperatur när det är lite molnigt. Både idag och igår har det varit uppåt 30 grader på jobbet och det påverkar orken såklart. Man blir rätt och slätt väldigt sliten...Lina sover också just nu så jag ska passa på att slappa och sitta här i alla fall tills hon vaknar igen....


...sen får jag nog vattna blommorna tror jag...ser ut att behövas :)


Nu har äntligen de fina rosorna på baksidan börjat komma också....när jag fick bort ett ton citronmeliss framför så de fick lite sol så ordnade det upp sig...annars så ser mina rabatter rätt bedrövliga ut (som vanligt).

Ikväll blir det nog inte många knop. Skönt att vara hemma i tid dock för en gångs skull. Får väl kolla på någon film eller något och sen ladda för ytterligare en arbetsdag. Nu verkar det som om de har ändrat prognosen för helgen och det ser ut att bli kalasväder (speciellt på söndag) och då passar vi på och far ut med båten. Tjihooo! Nu vill jag sola och bada och bli lite brun igen. Har ingen färg kvar alls efter tre veckors jobbande.

Ha en trevlig fredagskväll allihopa:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback