Blött blir det...

...på golfbanan idag. Ska ge mig ut och tävla på eftermiddagen och jag hoppas verkligen att det har slutat att regna tills dess. Yr.no visar att det i alla fall ska spricka upp till kvällen...Inte så himla inspirerande att spela i sånt här väder men nu har jag i alla fall införskaffat en regnhandske haha....

Var ute och spelade igår kväll med Tommy och då funkade det mesta ganska bra igen. Driverslagen funkade kanon helt plötsligt (tack vare lite tips från A. i onsdags) och det var bara på sista hålet jag var i lite trubbel (hamnade i skogen precis bakom en rot så jag fick droppa). Tommy vann dock välförtjänt rundan på 20 poäng. Får tro att formen håller i sig även idag...

Ska försöka röja lite här hemma innan det är dags att slå ut. Har som vanligt ett berg med tvätt och nu är det extra jobbigt för ingenting torkar ju. Peter fick sätta på avfuktaren i tvättstugan så att det händer någonting. Kan ju inte vänta i flera dagar på att tvätten ska torka!

Sen är det bara en endaste ynka arbetsvecka kvar innan den efterlängtade semestern! Hoppas nu innerligt att det har regnat ifrån sig tills dess. Jag blir TOKIG om det fortsätter såhär! Jaja...inget man kan göra någonting åt i alla fall, bara att hålla tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback