Hot hot hot...

...har det varit idag och det är alldeles ljuvligt! Har dock druckit lite för lite känner jag nu på kvällskvisten och jag börjar få en ganska så jobbig huvudvärk.
Har varit ute och spelat golf ikväll med Bittan, Anna och Charlotte. Spelade Onsdagsgolf ifrån blå tee idag. Lite kul faktiskt men jag var verkligen inte vän med bollen idag. Kändes inte bra alls och hela rundan slutade med åtta slag för mycket. Huvvaligen!

Tänkte lägga in lite bilder från Lisebergsturen nu när jag har lite tid över plus lite bilder från idag...




Kidsen inpackade i bilen och redo för färden mot Göteborg...


Stå i kö är INTE kul!


Tycker inte Stefan heller....


Pappa och Lina åker Smågrodorna men den här var Lina lite skeptiskt till. Hon har blivit lite höjdrädd faktiskt...


Lina träffar Lisebergskaninen i hans hus...


"Mamma jag vågade åka och skrek inte alls" Denna gången var det inte lika läskigt med Sagoslottet...


Mat måste man ha...Vi strandade på Hamnkrogen


Man kunde nästan tro att man var utomlands där i palmens skugga...


Lina fick lite pyssel i väntan på maten...Ska ni på Liseberg så ska ni definivt gå hit och käka. Gott käk och jättebra service!


3D-glasögon och klubba i högsta hugg när vi ska se Sammys Värld



I Ponnykarusellen


Andra året i rad vi har tur med vädret på Liseberg. Strålande solsken hela dagen och bäst av allt-nästan inga köer alls! Bättre kan det inte bli...


Peter och Lina rattar Farfars Bilar


Lina blev en riktig liten Lisebergskanin-stalker och ville kramas med dem mest hela tiden...


Lina hittade en rutschkana inne i kaninernas hus och där blev hon kvar en bra stund...ibland krävs det inte så mycket...


Cykeltur i kvällssolen

Vi gjorde verkligen en heldag på Liseberg och var där ifrån när de öppnade tills de stängde. Linas favorit var Flumeride som vi åkte hela fem gånger. Var lite impad av att hon vågade. Av naturliga skäl har vi inga bilder därifrån. Själv fick jag åka Balder en gång och då är jag nöjd. Hann med Uppskjutet också men Atmosfear skippade jag. Det gjorde däremot inte våghalsen Stefan...


Vi övernattade i stuga på Kärralunds camping och här ser ni två halvt medvetslösa och trötta tonåringar...


Lina med sin kära Hello Kitty-ballong...


Sen bestämde jag att vi skulle ta en omväg förbi Kungsbacka för lite shopping. Många roliga affärer på det här stället vill jag lova. Här hade jag kunnat gå hela dagen men det fick jag inte...hehe...Ska lägga upp bilder på mina inköp så fort jag får tid..


Trist att åka bil...


Stefan är nöjd med sina nya lurar...


Lina fick en gummibåt av pappa och lyckan var total. Så fort den var uppblåst så inredde hon den. Vi åt till och med kvällsmat i gummibåten...


På kvällen tog vi en tur upp till morsan och jag var bara tvungen att fota hennes underbart fina dahlior...


När det är varmt måste man ju ha glass...


Bikiniväder idag!!!


Två snittade katter...Idag har vi kastrerat båda två och de sov i nästan fyra timmar efter att jag hade hämtat dem. Nu lullar de omkring som om de vore bakfulla...


Riktig smaskensmiddag idag som intogs i den lilla skugga vi lyckades hitta i trädgården...


Lina njuter av maten och av sommaren...

Tyvärr ser väderleken allt annat än rolig ut de närmaste dagarna...vi hoppas att vädertjänsterna har fel för vi vill ha mera sol och värme!!!

Nu ska jag gå och lägga mig tror jag...är ganska så trött känner jag och huvudvärken blir värre och värre...
Nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback