I´m alive

Ville bara skriva några rader så att ni ser att jag har överlevt Lisebergsbesöket. Det är ju så full fart hela tiden att man inte hinner blogga ju!
Hittills har min semester varit helt fantastisk och inte minst vädermässigt. Strålande sol och värme sitter inte fel.
Idag kunde vi mer än gärna ha tänkt oss att dra ut med båten igen men jag har bokat in tid hos veterinären för att kastrera katterna så vi får snällt hålla oss hemma....jaja finns väl annat att hitta på. Får väl ha lite beach och plaskparty i trädgården:))

Ska försöka lägga in bilderna från Göteborgsbesöket senare under dagen. Det blev en heldag på Liseberg med massvis av karusellåkning och igår åkte vi till Freeport i Kungsbacka för lite shopping. Perfekt!

Nu ska jag försöka få i Lina frukosten och sen packa in katterna i varsin kattbur. De är minst sagt sura på oss nu när de varken får gå ut eller får någon mat men de har hållt sig ganska så lugna ändå under natten tack och lov.

Ha en solig dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback