Laddar för arbete...

...gör jag nu med en stor kopp kaffe och lite bloggande. Hade lite bloggabstinens för igår kväll somnade jag för andra kvällen i rad när jag nattade Lina så det blev inget inlägg. Får hoppas att jag hinner blogga ikapp igen ikväll...

Nu ska jag snart väcka Lina för nu måste hon iväg till dagis igen efter att ha varit ledig i hela fyra dagar. Tycker hon säkert ska bli kul. Stefan ska ju också iväg idag och göra sin sista dag innan sommarlovet. Tänk vad skönt med sommarlov! Är väldigt avundsjuk men å andra sidan så är ju jag snart också ledig (dock bara två veckor). Har nio arbetsdagar kvar...

Idag kan det nog bli lite körigt på förmiddagen misstänker jag. Brukar bli det efter skolavslutningen eftersom många föräldrar tar med sina barn på fika efteråt men det är kul också och en trevlig tradition. Fint väder får de också till sin avslutning vilket också är ett plus naturligtvis.

Ikväll ska jag försöka hinna komma iväg på onsdagsgolfen igen och idag blir det driverfritt. Konstaterade i förrgår att den där jäkla klubban ställer till mer för mig för tillfället än vad den ger mig så den får stanna hemma helt enkelt så får vi se hur det går...

Nä nu är det bäst att sätta fart.
Ha en fin onsdag kära bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback