Slow start

Vaknade i lite lagom tid idag (klockan åtta) och sen låg jag och Angelina och sjöng en timme i sängen. Lät nog inte något vidare eftersom förkylningen gör att jag mera låter som en kraxande kråka på morgonkvisten men det bryr sig ju inte Lina om som tur är....
Sen har vi masat oss upp och lagat frukost och käkat i lugn och ro. Jag har fått tummen ur och letat upp en massa LCHF-recept på nätet så nu ska det bli lite mera ordentlig matlagning (förhoppningsvis i alla fall).

Inget vidare väder idag (regn, regn, regn) så det blir nog mestadels en inomhusdag. Ska pyssla med lite av varje. Först och främst ska jag och Lina rita lite (gissa vem som har bestämt det?) men sen får jag nog plocka fram dammsugaren och köra ett varv när det ändå finns tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback