Aningens seg i huvudet...

...är jag idag. Lite för mycket vindrickande igår kväll antagligen:)) Nåja det kan det vara värt. Jag har i alla fall fått deklarationen färdig och inskickad via datorn. Alltid något.
Här kommer lite bilder från gårdagen som bara kan sammanfattas som en underbart härlig dag ute i solen...


Lina och jag cyklade upp till cafét och tog en fika. Dockan var såklart med också...Det var första gången Lina cyklade så långt och det gick jättebra! Jag lånade Peters cykel och det var första gången på nästan fem år som jag satt på en vanlig cykel:))

När vi kom hem så tog jag ett ryck och spolade av plattorna på baksidan och utemöblerna med högtryckstvätten och sen kom Peter hem och tog med oss ned till hamnen...


...för lite grejande med båten...


Nya grabbräcken skulle på och den första gick fint men när vi kom till den andra så tog det stopp eftersom fästena var felkonstruerade...Gissa om Peter svor några ramsor då:)) Han fick dock ordning på det till slut och fick hjälp av Johan istället...


Idag ska Millan i vattnet:))


Sen blev det en tur ut på golfbanan med ett stort gäng. Det blåste lite kallt annars var det kanonväder. Spelade väl aningens bättre än senast men det är en bit kvar till rätta formen om man säger så:))


Charlotte och Angelina kramas...Hade tänkt att Lina skulle gå men insåg att hon antagligen inte skulle orka hela varvet runt så jag fick allt släpa runt på kärran ändå. Det gick faktiskt bra. Lina är inte så mycket tyngre än ifjol och jag är tjugo kilo lättare så det var inte så tungt som jag trodde.


Kvällen avslutades ute i Bittan och Morgans sommarstuga med hela gänget. Fin utsikt över Västra Silen har de från uteplatsen...


Jörgen och Peter fixar maten...


Mat för en hel bataljon men vi var rejält hungriga efter golfandet så nästan allt gick åt...


Hanna och Lina fann snart varandra och hade jättekul! Roligast var när vi precis kom och Lina hade snöat in på sitt bajspratande (som är ganska så vanligt nuförtiden). När tjejerna hade bekantat sig några minuter kommer Hanna in till Caisa och säger: "Mamma hon KUNDE prata vanligt också". Jag fattade inte först vad hon menade men sen förstod jag att hon först trodde att Angelina inte kunde säga något annat än just BAJS. Haha...vansinnigt kul!

Vi satt faktiskt ute och käkade och pratade ända tills elva men då började det bli rejält kyligt. Sen blev vi kvar i stugvärmen en bra stund till innan vi knatade hemåt. Tack Bittan och Morgan för en trevlig kväll....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback