Jag har hittat rätt

Måste bara få skriva lite om hur underbart kul jag tycker det är med spinningen. Körde ju mitt andra pass som instruktör idag och mitt under passet kom jag på mig själv med att ha ett brett leende på läpparna och just där och då kände jag bara ren och skär lycka! Det här är verkligen en träningsform som passar mig som handen i handsken. Det är asjobbigt, man svettas floder men det är så himla gött ändå! Sen så är det ju skönt att man känner att man orkar. Det är en sådan skillnad från förr när jag gick på spinning och i stort sett svimmade på varenda pass på grund utav att jag var så tätt eller hade så himla mycket slem i halsen. Att operera bort de där jävla fotbollarna i halsen var det bästa jag har gjort. Skit samma att man hostar mera...fördelarna bräcker nackdelarna med hästlängder!
Det gick förövrigt bra under passet och jag hostade ingenting. Kände mig inte heller mera orkeslös eller trött. Lite knepigt det där. Varför hostar jag när jag inte känner mig värst förkyld i övrigt? Får se imorgon hur kroppen reagerar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback