Premiär avklarad!



Ja så har man då genomfört det första passet som spinninginstruktör. Det var kul! Så satans roligt var det!!! Sista halvtimmen före passet var jag så nervös så att det kändes som om jag skulle spy men dte gick över så fort jag satte mig på cykeln. Det var en liten annan sak att köra med elva personer istället för en kan man säga...mindre syre i lokalen och väldigt mycket svettigare men det gick faktiskt bra. Orkade andas ordentligt hela passet men jag hade ju fönstret öppet och dte hjälper en del...

Blev lite orolig i mitten av passet när vi körde några riktigt tunga backar för då började jag känna lite mjölksyra men jag lyckades avvärja det och det känns som om jag orkade bra igenom hela passet.
Har naturligtvis väldigt mycket att lära men för att vara första gången så är jag klart nöjd. Är faktiskt lite stolt över mig själv. För ett halvår sedan hade jag antagligen avlidit av att cykla i detta tempo i 60 minuter...
Som vanligt så glömde jag bort att fota. Hade faktiskt tänkt att jag skulle få en bild av detta ögonblick men jag har ballat ur litegrann med det där fotandet. Ska skärpa mig.
Nu blir det inget pass för mig förrän på söndag när jag ska ha gympa. Länge dit...


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Grattis då kan man väl kanske säga! Till väl genomförd premiär. Spinning är ju grymt kul även om det är år och dag sen jag körde nåt sånt.. När jag läkt ihop kanske man skulle testa igen!

2011-02-01 @ 08:17:21
URL: http://bergerud.blogg.se/
Postat av: Tessan

Jaaa gör det Bettan!! Vore jättekul om du kom med! Väldigt bra träning...

2011-02-01 @ 08:26:28
URL: http://flowerroad.blogg.se/
Postat av: Chrissan

Grattis till premiären. Nu är det bara att köra! :)

2011-02-01 @ 10:25:46
URL: http://chrissanssvammel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback