Lång dag...

...blev det idag. Var inte hemma förrän tio faktiskt. Det var jättemycket folk de sista två timmarna på jobbet så jag hann inte med att städa så mycket innan jag var tvungen att dra iväg på pumpen.

Idag så saftade jag på lite med vikter på den inledande benövningen och det kändes gött när det hände något. Svetten sprutade efter typ två minuter av den 4,30 min långa benlåten. Däremot så hade jag det lite besvärligt för där framme där jag stod så är det av någon anledning väldigt halkigt på golvet så med ungefär 25 kilo över axlarna och med massor av benböjsrepetitioner kan det bli lite farligt när fötterna börjar kana iväg. Fick helt enkelt ställa mig på stretchmattan:))
Bra go i gänget idag och som sagt kul att lite karlar vågar titta förbi. Den där timmen går väldans fort (jag kör faktiskt en timme och en kvart) och man blir sådär gött seg i kroppen efteråt. Idag kändes det verkligen men jag hade ökat på lite vikt på vissa övningar och så höll jag ett ganska så högt tempo passet igenom. Får se om det blir någon träningsvärk den här gången...

Efteråt så stod vi och pratade om LCHF. Faktiskt så var vi fyra av elva på passet som äter enligt metoden plus en som funderar på att börja och det är ju inte en dålig procentandel direkt. Väligt kul tycker jag!

Nu behöver jag verkligen att sova för imorgon ska jag ägna stor del av min arbetsdag till att göra smörgåstårtor och då behöver man lite kraft och ork...

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Daniela

Smörgåstårta "var" en av mina stora laster...jag lagade alltid smörgåstårta till kalas, fester m.m... och som jag frossade i det, har aldrig haft problem med sötsaker men salta däremot, ojoj... Jag ska fira med smörgåstårta när jag lyckats gå ner alla mina kilon :) får väl ställa till med en viktnedgångs-fest eller nått :) Kram på dig!

2011-01-28 @ 07:28:53
URL: http://viktnedgangsomfunkar.blogg.se/
Postat av: Tessan

Jag älskar oxå smörgåstårta trots att jag gör en miljon per år känns det som. Däremot bli det inte då ofta man äter och då smakar det extra gott;)) tycker det låter som en bra ide att ordna fest när du ät klar. Det ska jag oxå göra:)) kram

2011-01-28 @ 07:34:33
URL: http://flowerroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback