Tjugosjätte vägningen

Tisdag och vägardags igen och det blev: 69,2 kg. Minus 0,9 kg sedan sist vecka. Det får jag väl absolut vara nöjd med! Lägstanotering sen LCHF-starten och snart klämmer jag ytterligare en siffra...

Mätte mig också (två veckor sen senast) men på den fronten hade det inte hänt så jättemycket. Bara tightat till midjan och rumpan litegrann...Det märks faktiskt för speciellt alla byxor börjar sitta väldigt löst... Men jag tror att det räcker sig att mäta sig en gång i månaden numera...

Bröst: 95 cm  (oförändrat)
Under bröst: 86 cm (oförändrat)
Midja: 78 cm ( minus 1 cm)
Mage: 87 cm (oförändrat)
Rumpa: 96 cm (minus 1 cm)
Lår: 56 cm (oförändrat)

Vore skönt om man kunde hålla det här tempot och gå ned minst ett halvt kilo per vecka. Klarar jag det så skulle det betyda att jag är framme vid målvikten 60 kg senast vid första juni. Ungefär det jag har räknat med. Ååå vad roligt det vore att klara det! Då skulle jag vara smal till sommaren! Det vore något det!




Kommentarer
Postat av: Daniela

Gud vad duktig du är! jag vill också väga 60 i sommar :)) Kramar

Postat av: Tessan

Tack Daniela men det är långt ifrån säkert att jag verkligen gör det. Det har gått oförskämt lätt att bli av med dessa 19 kilo men någon gång på vägen får nog även jag det lite motigt...

2011-01-25 @ 22:43:47
URL: http://flowerroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback