Hemmaträning

Hade tänkt att komma iväg på ett step up-pass ikväll när vi för en gångs skull inte skulle till badhuset på en tisdag (ska gå imorgon istället) men så blev det inte för Peter kom hem senare idag. Lite synd för jag var riktigt sugen. Jag älskar step up och det var nästan ett år sedan jag var på ett pass senast.

Istället tog jag tillfället i akt att träna lite hemma istället. Väldigt sällan nuförtiden jag gör det och det beror mest på att det är väldans tråkigt. Jag har väldigt mycket grejer och utrustning så att jag kan om jag vill...Hantlar, skivstångset, gummiband, crosstrainer...till och med en boxsäck hänger det i garaget (fast där får man inte plats själv just för tillfället...alldeles för mycket grejer). Passade på att ta lite bilder på några styrkeövningar som jag kör på mina pass. När dessa är redigerade och klara ska jag lägga ut dem här tänkte jag.

Övade in mitt nya pump-pass som jag ska köra på torsdag. Alltid roligt med ny musik och lite nytt passupplägg. Har en med en lite annorlunda övning som jag gjorde lite koreografi på. Ska bli spännande att se om det funkar...


Lite biceps...ha ha ser drogad ut på den här bilden. Var nog på väg att blunda när den togs...


...åsså lite benböj...


...och axlar...


Plankan är tråkig men effektiv...


Lite magövningar hanns också med...

Det blev med andra ord en svettig timme idag också. Skönt! Passade på att inadera Stefans rum när han inte är hemma. Ganska så bra plats där om man skjuter undan bordet...


Kvällsmat får man inte glömma...Keso, tonfisk och lite rödlök...Gott gott!


Kommentarer
Postat av: Linda

Måste bara få säga att du är GRYM!! Så otroligt fokuserad och genomför det du ska med barvur. Jag är mållös.



Duktiga du!

2011-03-02 @ 22:00:00
URL: http://jolinsinredning.blogspot.com
Postat av: Tessan

Tack snälla du! Kan bara säga det samma till dig som du kämpar och sliter...Hoppas att allt börjar komma iordning:))

2011-03-03 @ 00:04:06
URL: http://flowerroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback