Trettioförsta vägningen

Idag när jag klev upp på vågen så visste jag redan att det skulle bli ett plus. Den här veckan har varit en skitvecka från början till start med massa strul, sjukdom och annat tråkigt. Detta har lett till att jag varken har haft ork eller lust att trixa med maten och det har även lett till en hel del tröstätande.
Därför blev jag minst sagt glad när jag fick se reultatet: "Bara" plus 0,2 kg (67,6 kg) sen förra veckan och det är ju ingenting att gråta över...Hade räknat med i alla fall minst ett kilo. Bara att tacka och ta emot och skärpa upp sig inför nästa veckas vägning.

Ska förhoppningsvis hinna med att träna mera denna vecka men framför allt inte småäta sötsaker hela tiden som har varit fallet den senaste veckan. Jag är verkligen en sockerknarkare och när jag börjar så har jag inte kraften att sluta. Bättre att aldrig börja med andra ord.
Nu tar jag nya tag och hoppas på att kapa i alla fall ett halvt kilo tills nästa tisdag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback