Trettiotredje vägningen...

Ingen kul historia alls. 68,3 kg och detta innebär plus 1,3 kg!! Usch usch usch...Jag som var nere på 66,7 i torsdags! Men jag är inte så orolig för det är dags för röda veckan snart och då brukar vågen peka uppåt men det innebär också att godissuget är värre än vanligt och i lördags slank det ned en del godisar...Så det skadar nog inte att hålla igen den här veckan om man säger så...Skit också! Alltid så jäkla töligt med plus.

Lite positiva nyheter också. Igår fick jag kläderna jag hade beställt och allt passade! Hade valt stl 40 på samtliga plagg utom treggingsen som jag hade stl 38 på. Blev själaglad! Nu är jag en medium igen! Känns nästan obeskrivligt skönt och naturligtvis gött att nu ha några plagg som inte hänger...Ska försöka hinna ta lite bilder sen och lägga ut...

Nu är det bara att lägga detta bakom mig och ta nya tag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback